[vc_row type=”vc_default” full_width=”stretch_row” animation=”flash” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#b2b2b2″][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Premierowa prezentacja samochodu to zawsze emocjonujące wydarzenie, a w przypadku premiery nowej Mazdy CX-5 w Barcelonie wrażenia motoryzacyjne przenikały się z temperamentem tego wspaniałego miasta. Miejskie i plenerowe trasy jazdy testowe w słonecznej stolicy Katalonii były wielowymiarowym, niezwykle pozytywnym doświadczeniem. W programie znalazła się prezentacja o wzornictwie, warsztaty fotograficzne, pokaz gotowania.
Prezentacja jako doświadczenie, które angażuje zmysły i buduje bliską relację to skuteczna forma rynkowej premiery nowego produktu. Premiera nowego modelu samochodu to wydarzenie wyjątkowe dla każdej marki, a relacje dziennikarzy uczestniczących w wydarzeniu mają kluczowe znaczenie dla profilowania wizerunku i dynamiki sprzedaży samochodu. Jak wyróżnić się od konkurentów, jak komunikować nowe funkcjonalności, jak perswazyjnie promować zmiany i argumentować innowacje – to szerokie spektrum działań komunikacyjnych, w których pozytywne emocje są bezcennym wsparciem.
Obsługa wyjazdu prasowego i jazd testowych nową Mazdą CX-5 była zaszczytnym obowiązkiem Agencji Estoria PR i wyrazem zaufania do naszych kompetencji.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]




